من پلنگى تنها و پر از حسرت ماه....!

روزمره هاى یک دانشجوى پزشکى.اینجا خود خودمم،حتى اگر نامم گندم نباشد!

من پلنگى تنها و پر از حسرت ماه....!

روزمره هاى یک دانشجوى پزشکى.اینجا خود خودمم،حتى اگر نامم گندم نباشد!

یه شعر قشنگ

سلام

دیدم خواننده خاموش زیاد داریم که از اینجا گویا خیلی خوششون نیومده

حق هم دارند البته

به پاس اینکه تا اینجا اومدید و برای اینکه از شرمندگیتون دربیام،برید و وراثت رو بخونید.قول میدم خوشتون بیاد


پى نوشت رو حذف کردم.خواستید بخونیدم نخواستید هم خدا به همراهتون

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر شنبه 30 آذر 1392 ساعت 20:07 http://ngc1359.blogfa.com

ای بابا!!! مگه برای خواننده هات مینویسی که ناراحت شدی. بی خیال ، بیا وبلاگ منو نگاه کن ، گاهی صفرتا خواننده داره
ولی عیب نداره. تازه به هیچکسم آدرس وبلاگمو ندادم. خیال تخت هرچی بخوام مینویسم.
واسه دلت بنویس ، نه چیزه دیگه. اونی که باید بخونه میخونه. والاااا

نه واسه خواننده ها که نمینویسم
ادرس رو هم واسه این عوض کردم که هیشکى نشناسو و بتونم راحت بنویسم
وراثت خیلى قشنگ بود گفتم بخونند
اما پى نوشت رو هم بذارید به پاى حال ناخوش احوال دلم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد