من پلنگى تنها و پر از حسرت ماه....!

روزمره هاى یک دانشجوى پزشکى.اینجا خود خودمم،حتى اگر نامم گندم نباشد!

من پلنگى تنها و پر از حسرت ماه....!

روزمره هاى یک دانشجوى پزشکى.اینجا خود خودمم،حتى اگر نامم گندم نباشد!

فیزیو را چگونه بخوانیم؟!!

مسءله اینه که استاد فیزیولوژى ما یک خانم به غایت باسواده که خیلى هم خوب درس میده!اما یک سوالاتى در ذهن ما ایجاد میکنه که تو هیچ کتابى نیست!!و من اصلا نمیدونم چیکار کنم!!

نظرات 2 + ارسال نظر
علی... یکشنبه 31 فروردین 1393 ساعت 16:36

حالا چی میگه؟ و چه سوالاتی در ذهن شما ایجاد میشه؟

خب درس رو خیلى مفهومى توضیح میده دیگه!سوالات بالینى هى ایجاد میکنه تو ذهن ادم

میلاد شنبه 30 فروردین 1393 ساعت 12:55 http://milad-anarfarhad.blogsky.com/

ما که از این موردا داشته باشیم صدی استاد رو ضبط میکنیم و بدون کم و کاست حفظ میکنیم
بعدا تو عمل میرم هرچی کتاب گفت رو میخونیم

البته من جدى گفتما!یعنى واقعا استادمون خوبه و سوالایى که طرح میکنه مفهومیه!الان کم کم دارم متوجه میشم که باید ٤تا رفرنس بزرگ رو بخونم یحتمل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد