من پلنگى تنها و پر از حسرت ماه....!

روزمره هاى یک دانشجوى پزشکى.اینجا خود خودمم،حتى اگر نامم گندم نباشد!

من پلنگى تنها و پر از حسرت ماه....!

روزمره هاى یک دانشجوى پزشکى.اینجا خود خودمم،حتى اگر نامم گندم نباشد!

غصه ندیدن کوه ها

به نظر میاد بد بودن حال من رابطه مستقیمى با ذرات آلاینده ى هوا دارد!

هر چه قدر کوه ها نامرءى تر میشوند غلظت حوصله من اما پایین مى آید!خلاصه که باید کتابى بنویسم من باب اینکه چرا باید بروم یک شهر کوچک و در یک خانه بزرگ حیاط دار کنار حوض درس بخوانم!!

نظرات 3 + ارسال نظر
جوهر سه‌شنبه 20 آبان 1393 ساعت 02:29 http://myprinter.blogsky.com

سلام
رو من هم حساب کن، میام باهات... :)

سلام علیک
اى کاش میشد هااااا

نور دوشنبه 19 آبان 1393 ساعت 19:33

سلام جوج أم
امشب تا فردا شب هرکه 133 مرتبه ذکر یا کاشف الکرب عن وجه الحسین اشفع کربی بحق اخیک الحسین ، را جهت بر طرف شدن مشکلات بخواند ردخور ندارد.

نور یکشنبه 18 آبان 1393 ساعت 20:49

سلام عزیز دل نور..خوبی؟ چه شاعرانه ..حتما کتابشوبنویس[بوسه]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد