من پلنگى تنها و پر از حسرت ماه....!

روزمره هاى یک دانشجوى پزشکى.اینجا خود خودمم،حتى اگر نامم گندم نباشد!

من پلنگى تنها و پر از حسرت ماه....!

روزمره هاى یک دانشجوى پزشکى.اینجا خود خودمم،حتى اگر نامم گندم نباشد!

نفس عمیق

اگه یک روز دیدید یک دختر خسته با کوله سنگینش داره و لیعصر رو پیاده طى میکنه و هى شکمش بالا و پایین میره تعجب نکنید!

امتحان تنفس داره و داره تنفس شکمى تمرین میکنه به یاد ایام یوگا و هى فکر میکنه بالاخره استاد اناتومى راست میگه یا استاد فیزیولوژى عملى!!

فکر میکنه که بهتره بیخیال جزوه ها شه و براى قلب از رفرنس بخونه و جزوه ها رو بذاره فقط واسه ى فرجه!

تنفس رو که اصلا نفهمیدم کى شروع شد که داره تموم میشه!



پ.ن:دلم براى شعر خوندن...شعر گفتن و غرق شدن لاى کتاب ها و بالا پایین کردن شهر کتاب ها تنگ شده!هر شب خواب شهر کتاب نیاوران رو میبینم که وقت نشد و برم و به نظر نمیاد به این زودى هم وقت بشه!شنبه دیگه هم امتحان میان ترم زبان دارم و بعدش هم باید عمیقا روى قلب و روانشناسى متمرکز شم که هیلگارد درس فرجه نباشد!!

در ضمن باید برنامه دقیقى هم براى تمرین اناتومى عملى توراکس و مطالعه ى دقیق سر و گردن و تمرین اناتومى عملى داشته باشم!خلاصه که انگار بعد تنفس تمام بدبختى هام شروع میشه!باید برنامه دقیقى بنویسم


پ.ن:خیلى دام میخواست فرصت میشد یکسرى از نکات جالب کلاس هاى شهید مطهرى رو مینوشتم هم واسه خودم مرورى میشد هم شاید به کار کسى میومد!دعا کنید فرصت شه:)

نظرات 5 + ارسال نظر
نور یکشنبه 2 آذر 1393 ساعت 16:07

سلام جوجم اگه احیانا میخوای ختم واقعه رو شرکنی فردا از ساعت 6 به بعد شرو کن چون تا ساعت 5 اوضا قمر در عقرب ء

جوهر شنبه 1 آذر 1393 ساعت 00:52 http://myprinter.blogsky.com

سلام گندم جانم
همه یک روزهایی دلشان برای دلمشغولی هایشان تنگ می شود، روزی که اصلا فرصت ندارند...
امروز، کلی کار داشتم، از امتحان فقه فردا تا کارهای عقب مانده خودم.
بی خیال...
نشستم سر کاری که روحم را شاد می کند. هنر و کارهای دستی (اعم از گلدوزی و روبان دوزی و...)بدجور آرامم می کند.
می بوسمت
راستی
اگر فرصتی دست داد، دو فیلم جدیدی را که آمده روی پرده، ببین
شیار 143
مهمان داریم...
عجیب حال آدم را خوب می کند.

نور جمعه 30 آبان 1393 ساعت 23:10

کلاسای شهید مطهری کدوم دانشکاه ..من دانشگاه امام صادقشو گذروندم ..خیلی مفیده

اما گندم تمام استاداش خوب نبودن براما ..نمید اونم چرا

+این کامنتمو تایید نکن

نور جمعه 30 آبان 1393 ساعت 23:08

یعنی میشه من تورو تو ولیعصر ببینم ..

مطمئن باش ببینمت میپرم بغلتو یه ماچ آبدار زخواهر گلم میکنم
+مگه نیاوران نمایشکاه کتاب هست این روزا؟؟؟ خواستی بگو باهم بریمالبته اگه استادا بذارن
+گندمی جان تو از پسش بر میای شک نکن

+راستی دیدی اخیار شبکه 6 ریتالینو با نسخه پزشک آزاد کرد و گفت چقددددددددددددددددددددددر خطرناکه...

archive-classic جمعه 30 آبان 1393 ساعت 19:27 http://archive-classic.ir/

دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم
www.archive-classic.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد