من پلنگى تنها و پر از حسرت ماه....!

روزمره هاى یک دانشجوى پزشکى.اینجا خود خودمم،حتى اگر نامم گندم نباشد!

من پلنگى تنها و پر از حسرت ماه....!

روزمره هاى یک دانشجوى پزشکى.اینجا خود خودمم،حتى اگر نامم گندم نباشد!

الیس الله بکاف عبده

بیست نفرى  یا به قولى چهل نفرى بریم بخش!!!دقیقا کى یاد میگیره!!!امان از بین الملل ها.....

درس بخونم بعد بشینند تقلبى بکنند که....!!!!!

اصلا کلا...

دارم داغووووون میشم!پوچى...

نظرات 2 + ارسال نظر
نور پنج‌شنبه 6 آذر 1393 ساعت 10:56

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم قسم یاد کردند اگر میان پیروان ما

طالب حاجتی باشد خدا به واسطه ی خواندن حدیث کسا در اولین جمعه ماه صفر حاجتش را بر آورده می کند

. جمعه ماه صفر امسال مصادف شده با شهادت حضرت رقیه و مطمئنم خدا بخاطر این عزیز هم که شده هیچ کس رو دست خالی بر نمیگردونه.اگه این حدیث رو قرائت کردید میون دعاهای قشنگتون اگه لایق بودم منم یاد کنید

ممنون عزیزم

جوهر سه‌شنبه 4 آذر 1393 ساعت 23:25 http://myprinter.blogsky.com

سلام گندم جانم
خوبی؟!
احساس می کنم خیییییییییییییییییلی داغونی. خیلی نامردیه که کلاساتون با هم هست. خب که چی!

حس نخور!
بوس
دعا
دیگه تایید نمی کنی نظراتو! چیزی شده؟!

خیلى بده ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد