من پلنگى تنها و پر از حسرت ماه....!

روزمره هاى یک دانشجوى پزشکى.اینجا خود خودمم،حتى اگر نامم گندم نباشد!

من پلنگى تنها و پر از حسرت ماه....!

روزمره هاى یک دانشجوى پزشکى.اینجا خود خودمم،حتى اگر نامم گندم نباشد!

خاله یا عمه!مساله این است....

یادش بخیر کلاه قرمزى عید

همشاده میگفت یک عمه خوبى داشتم...انقدر خوب بود که رفتم بهش نگاه کردم،اشک تو چشم هام جمع شد بهش گفتم عمه تو انقدر خوبى که میتونستى خاله من باشى!!

حالا اینم قضیه عمه هاى منه!وقتى عصر دلت گرفته و عمه ات زنگ میزنه حالتو میپرسه و میگه دلم هواتو کرد بود عزیز دلم فقط میخواستم صداتو بشنوم

وقتى یک روز دیگه اون یکى عمه ات زنگ میزنه که دختر گلم همه جمعند جاى تو خیلى خالیه!

خدا شکرت

نگهشون دار براى ما

نظرات 3 + ارسال نظر
جوهر جمعه 14 آذر 1393 ساعت 21:14 http://myprinter.blogsky.com

سلام...
برایم عمه هیچ وقت دست یافتنی نبوده...
راه دور...
تا امروز که 30 سال را رد کردم، فقط 2 ماهش را عمه داشتم!
خدا ببخشد بهت، هم عمه ها را وهم خاله ها

راه دور هم هیچ خوب نیست
من هم فقط دو ماهى دایى داشته ام!

نور پنج‌شنبه 13 آذر 1393 ساعت 20:39

سلام قربونت برم ..نبینمت ناراحت ..70 مرتبه سوره حمد +صدقه هرروز به نیت سلامتیه امام زمان و مادرجون /منم دعاگویم اگه قابل باشم..خدا عمه هاتو برات حفظ کنه نازم التماس دعااصلا نگران نباش.. دلم روشنه خوب میشن ان شالله

سلام
ممنون عزیز دلم

مهمان پنج‌شنبه 13 آذر 1393 ساعت 17:02 http://vaico.mihanblog.com

باسلام

، دوست داری با هم یه همکاری داشته باشیم!؟

همکاری من و تو اینجوریه من لینک (آدرس) وبلاگ شما رو میزارم شما هم مال من رو..

لطفا اگه تمایل دارید همکاری کنیم وبلاگ من رو با مشخصات زیر توی وبلاگتون بزارید

بعد بهم خبر بدید تا من هم وبلاگ شما رو بزارم

پیشاپیش از همکاریتون تشکر میکنم



عنوان:

دانلود آهنگ جدید


آدرس:

http://vaico.mihanblog.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد