من پلنگى تنها و پر از حسرت ماه....!

روزمره هاى یک دانشجوى پزشکى.اینجا خود خودمم،حتى اگر نامم گندم نباشد!

من پلنگى تنها و پر از حسرت ماه....!

روزمره هاى یک دانشجوى پزشکى.اینجا خود خودمم،حتى اگر نامم گندم نباشد!

مامانى دارم شاه نداره

من یه مادربزرگى دارم که خیلى برام عزیزه!کارایى که برام کرده هیچ وقت یادم نمیره و عاشقانه دوستش دارم

ولى خیلى استرسیه واسه همین قلبش یه کم ناراحته که دوباره دیروز بسترى شد به خاطر حمله AF,خدا رو شکر امروز نبضش عادى شده بود و دکتر مرخصش کرده بود فقط گفته باید مدتى استراحت مطلق کنه،خدا رو شکر

چند وقت بود هى میگفت نفسم میگیره و سنگینه و درد مبهمى تو سینه ام دارم،که بعلاوه ى فشارخونش کاملا نشونه ى بیمارى بود اما هر چى رفتیم دکتر تشخیص داده نمیشد چون بین حملات نوارش عادى بوده کاملا

خلاصه که نصف جونم کرد اما خدارو شکر که برطرف شد و نبضش درست شد،مخصوصا که مامانم چون تو ١٧سالگى پدرشو از دست داده خیلى به مادرش وابسته است و من تحمل دیدن ناراحتى مادرم رو ندارم وقتى مامانى بیمارستانه هر شب مامان قدر ١٠سال پیر میشه



پى نوشت:امتحان اناتومى تنفس ایز لودینگ....


پى نوشت:مامانى ام همیشه شعر عنوان رو وقتى بچه بودم برام میخوند

نظرات 5 + ارسال نظر
نور(کامنت خصوصی) سه‌شنبه 18 آذر 1393 ساعت 19:46

نماز اخرین چهارشنبه ماه صفر برای خونه دار شدن است
***** چهارشنبه ی اخر صفر قبل از غروب آفتاب زیر اسمان بخوانید اول نماز حاجت(دورکعت نمازحاجت)
و بعد از نماز، خواندن سوره های:
1. الم نشرح 2.والتین 3.اذاجاء 4. قل هوالله 5. ناس 6. فلق
(هرکدام به ترتیب 6 مرتیه)
و قبل از طلوع آفتاب پنجشنبه ی اخر صفر همین اعمال
نماز حاجت و (سوره ها که >> هرکدام به ترتیب 7 مرتیه)
تا سال آینده صاحب خانه میشوید انشالله*****

آقای صفر دوشنبه 17 آذر 1393 ساعت 16:22 http://5zarei.blogfa.com

سلام پلنگ تنها
آقا آدم میترسه بیاد وبت خب!!

سلام خوش امدید
نتوسید دندوناى پلنگ رو خیلى وقته بریدند!

نور یکشنبه 16 آذر 1393 ساعت 15:21

سلام چشم*_*

چشمت بى بلا عزیز دل

نور شنبه 15 آذر 1393 ساعت 19:49

سلاااااااااااااااااااااااام:بوس هوووووووووووووووووووورا ..خوشحال شدم ..خیلی..خداروشکر

خدا رو شکر عزیزم ما رو از دعاى خیرت بى نصیب نذار

جوهر جمعه 14 آذر 1393 ساعت 21:19 http://myprinter.blogsky.com

سلام گندم جانم
الحمدلله که بخیر گذشت
صدقه و قربانی در حد وسعتان بدهید...
مامانتان، کمی شعر را تحریف کرده،
قدیم ها می خواندند...

دختر دارم شاه نداره
صورتی داره ماه نداره
از خوشگلی تا نداره
به کس کسونش نمیدم
به همه کسونش نمیدم
به راه دورش نمیدم
به حرف زورش نمیدم
به کسی میدم که کس باشه
پیرهن تنش اطلس باشه

شاه بیاد با لشکرش
شاهزاده ها دور و برش....
(ادامه دارد، یک سرچ بزنی تو نت، میاد کل شعر...)
ملتمس دعا

مامانى که همان مادربزرگمان باشد هم همینجورى میخوند اما الان من تحریفش کردم و واسه مامانى نوشتم
مسلما حفظم خ نیازى به سرچ نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد