من پلنگى تنها و پر از حسرت ماه....!

روزمره هاى یک دانشجوى پزشکى.اینجا خود خودمم،حتى اگر نامم گندم نباشد!

من پلنگى تنها و پر از حسرت ماه....!

روزمره هاى یک دانشجوى پزشکى.اینجا خود خودمم،حتى اگر نامم گندم نباشد!

پروپوزال لعنتى واسه سه شنبه هاى لعنتى

اخه من چه جورى تو نیم ساعت یک موضوع چرت پیدا کنم و راجع بهش پروپوزال بنویسم وقتى دارم از خستگى میمیرم!

نظرات 3 + ارسال نظر
نور چهارشنبه 26 آذر 1393 ساعت 16:29

هرکس روز چهارشنبه آخرماه صفر هریک از سوره های الم نشرح ..والتین و اذا جا ء نصرالله و قل هوااله الاحد را هفت مرتبه بخواند از مال دنیا غنی وبی نیاز میگردد .دوستان این دعا بسیار مجرب است [گل]
سلام [نیشخند]

قربانت عزیزم
علیک؛)

ali چهارشنبه 26 آذر 1393 ساعت 14:53 http://web-neveshteh.mihanblog.com/

هر کی میخواد ارشد بگیره باید به خودش زحمت بده!

ارشد کجا بود
دو نمره بهداشت ما رو به این روز دراورده

نور سه‌شنبه 25 آذر 1393 ساعت 20:15

عزیزم راجع به چی هست اگه فک میکنی کاری از دستم بر میاد درخدمتم

تموم شد رفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد