من پلنگى تنها و پر از حسرت ماه....!

روزمره هاى یک دانشجوى پزشکى.اینجا خود خودمم،حتى اگر نامم گندم نباشد!

من پلنگى تنها و پر از حسرت ماه....!

روزمره هاى یک دانشجوى پزشکى.اینجا خود خودمم،حتى اگر نامم گندم نباشد!

خداى قشنگ خودم!


خُـــداونــد، بی نهـایتـــ استـــ ...  لـامکـان و لـا زمــان ...

امّـا به قـدر فـهمِـــ تـو کـوچکــ میشـود، و بـه قـدر نیــاز تـو فُـرود می‌آیــد، و بـه قـدر آرزوی تـو گستـرده میشود، و بـه قـدر ایـمان تـو کـارگشا می‌شـود، و بـه قـدر نـخ پـیر زنان دوزنده باریـک می‌شود، و به قـدر دل امیدواران گرمــ میشــود ...

پــدر مـی‌شود یـتیـمان را، و مادر ...

بـرادر مـی‌شود مـحـتاجان بـرادری را،

همسر می‌شود بی همسر ماندگان را،

طـفل می‌شود عقـیمان را،

امید می‌شود نااُمـیدان را،

راه می‌شود گُمــ گشتگان را،

نــور می‌شود در تاریکی ماندگان را،

شمشیر می‌شود رزمندگان را،

عـصا می‌شود پــیران را،

عشق می‌شود محتاجانِ بـه عشق را ...

خداوند، همه چیز می‌شود همه کس را ...

به شرط اعتقاد؛

به شرط پاکیِ دل؛

به شرط طهارت روح؛

به شرط پرهیز از معامله با ابلیس ...

بشویید قلب‌هایتان را از هر احساس ناروا!

و مغزهایتان را از هر اندیشه خلـاف،

و زبان‌هایتان را از هر گفتارِ ناپاک،

و دست‌هایتان را از هر آلودگی در بازار ...

و بپرهیزید از ناجوانمردی‌ها، ناراستی‌ها، نامردمی‌ها!



چنین کنید تا ببینید که خداوند، چگونه بر سفره‌ی شما، با کاسه‌ای خوراک و تکّـه‌ای نان می‌نشیند و بر بندِ تاب، با کودکانتان تاب می‌خورد، و در دکان شما کفه‌های ترازویتان را میزان می‌کند و در کوچه‌های خلوت شب با شما آواز می‌خواند ...



مُــلّــاصـدرای شیــرازی، صــدرالمتـالّهیـــن ...

نظرات 3 + ارسال نظر
امیر دوشنبه 25 آذر 1392 ساعت 00:37

سلام. شبتون بخیر. شایدم روز بخونید . خب روزتون بخیر :)
کلا قالب رو عوض کردم. هرچند از این قالب خوشم نمیاد و باید عوضش کنم اما امیدوارم بتونید نظر بذارید. موفق و دلشاد باشین.

سلام،شب شما هم بخیر
فکر کنم مشکل سرعت نت من باشه
شما لازم نیست قالبتون رو عوض کنید،الان متوجه شدم واسه یه وب دیگه هم نمیتونم نظر بذارم

فاطی جمعه 8 آذر 1392 ساعت 14:47

من خودم 2ساله ک وب دارم بنظرم بلاگفا می ساختی خیلی بهتر بود تا بلاگ اسکای چون ن قالبای خوبی دارن تنضیماتشم خیلی یجوریه تا شروع نکردی ب نوشتن اینو حذف کن بلاگفا بساز البته هر جور خودت دوس داری من تجربمو گفتم خاستی هم بهت کمک میکنم بلاگفا بسازی.

ممنون گلم.اخه بلاگفا گاهی قاطی میکنه.نه خوبم با همین.فعلا هم مشکلم رفع شد.با گوشی نمیشد درست پست بذارم

فاطی جمعه 8 آذر 1392 ساعت 12:44 http://fani-alz.blogfa.com

سلااااااااااام خوبی؟
منم کنکوریم ولی اصلا انگیزه برای خوندن ندارم همشم همینو میگم خدایا بهم انگیزه بده :"(
از وبای خلوت خوشم میاد:|ولی قالبت ی جوریه قاطی کردم کو نوشته هات؟

سلام گلم.تازه وب زدم راستش هنوز خیلى وارد نیستم.کلا فقط دوتا مطلبه.البته من پارسال خیلى انگیزه داشتما!!!امسال اینجوریم.اخه هنوز کلاسام شروع نشده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد