من پلنگى تنها و پر از حسرت ماه....!

روزمره هاى یک دانشجوى پزشکى.اینجا خود خودمم،حتى اگر نامم گندم نباشد!

من پلنگى تنها و پر از حسرت ماه....!

روزمره هاى یک دانشجوى پزشکى.اینجا خود خودمم،حتى اگر نامم گندم نباشد!

در امتداد پاییز

من تمام جاده ها رو بى تو قدم زدم
دست در دست پاییز
زمستان را دقیقه اى چشم انتظار گذاشته ام
شاید تو را در همین پاییز بیابم
یلداى تنهایم
تو ببخش




پى نوشت:هیچ وقت هیچ حس خاصى نسبت به یلدا نداشتم
پى نوشت٢:کلا حالم خوب نیست...
ادمیست دیگر یک روز حوصله هیچ چیز رو ندارد.دوست دارد خودش را بببرد بریزد دور(حسین پناهى)

نظرات 12 + ارسال نظر
م.ا.گندم دوشنبه 2 دی 1392 ساعت 23:59 http://kashmar1392.blogfa.com

سلام جالبه منم گندمم

سلام
بله جالبه:)

معتکف یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 20:52 http://koolebaar.blogfa.com/

بار گران کشیده ام زخم زبان شنیده ام
هجده سر بریده به روی نیزه دیده ام
یک اربعین گذشته و من از اسارت آمدم
از شام وکوفه عاقبت بهر زیارت آمدم
شرح کدامین غصه ات با تو گویم یا اَخا؟؟؟
منزل به منزل بوده ام با قاتل تو همسفر...
سیلی نخورده بین ما، حتی نمانده یک نفر...
در مجلس نامحرمان مرگ از خدا کردم طلب...
لب تو بود وخیزران که جان من آمد به لب...
بیا بزرگی کن مگیر از من سراغ دخترت را ...
درگوشه ی خرابه ماند کنار بریده سرت اَخا...
اربعین سید وسالار شهیدان تسلیت باد.التماس دعا

ده روز فراق تو عمری به ما گذشت
یک عمر بود هجر تو یک اربعین نبود
من هم تسلیت میگم هجر اقا رو
محتاجیم به دعای دل دردمند

معتکف یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 16:16 http://koolebaar.blogfa.com/

سلام
خریدار بدحالان فقط خداست وبس

اگرچه دوست به چیزی نمیخرد ما را
به عالمی نفروشیم مویی از سر دوست

پزشک تازه فارغ التحصیل یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 11:27

سلام مجدد...
ممنون از شما...
این آهنگ بنظر قشنگتره...

رسیدن اربعین رو هم تسلیت میگم....

====لبیک یا حسین====

سلام
من هم اربعین رو تسلیت میگم بهتون

محبوبه یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 08:31 http://nabz.blogfa.com

آدمیزاده دیگه عزیزم.. اگه همیشه هم خوب باشه خوب نیست...
ولی باید مراقب باشیم این زیاد هم طولانی نشه این حال...

سلام محبوبه جان
سعیم را میکنم که طولانى نشه!

دکتر یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 08:00 http://polvapezeshki.blogfa

پلنگ عزیز پزشک زوده اینقدر خسته بشی بزار سال 11 بودن در دانشکده پزشکی رو تجربه کنی بعد بگو خسته ام!

سلام اقاى دکتر
خوش اومدید
نه بابا!خسته نیستم اصلا!حالا خیلى راهه واسه خستگى:)

سـارا شنبه 30 آذر 1392 ساعت 23:08

یادم رفت بپرسم
واااااا چرا خوب نباشی؟؟

آدمیست دیگر...

سـارا شنبه 30 آذر 1392 ساعت 23:07

خب بگو شاید هم دانشگاهی در آمدیم :))

براى همین نمى گویم خب:)
دوست ندارم از هم دانشگاهى ها و فامیل کسى بشناسدم
اگرچه فکر کنم شما دانشجوى مشهدى؟
من مشهد نیستم عزیزم
یکى از دانشگاه هاى علوم پزشکى تهران

یک فارغ التحصیل جدید شنبه 30 آذر 1392 ساعت 22:46

سلام خانم دکتر...
خوبین؟
چه خبر؟عملیات فوق سری خوب پیش میره؟
یه پیشنهاد !!!!فکر کنم اگه یه آهنگ ملایم یزاری شاید بهتر باش چون این آهنگ برای وبلاگ بیشتر حواس آدم رو پرت میکنه....
مثل اهنگ های اینجا:
http://melodic.blogfa.com/page/music.aspx

سلام اقاى پزشک تازه فارغ التحصیل!(به اسم خویش پایبند باشید:))
پیشنهاد خوبیه
فردا یه اهنگ بى کلام خوب پیدا میکنم
ممنونم

امیر شنبه 30 آذر 1392 ساعت 20:01 http://ngc1359.blogfa.com

سلام گندم خانم. حالت خوبه ، فقط دلت گرفته. از کی و چی نمیدونم. اما دله دیگه ، گاهی انقدر تنگ میشه که میگیره.
منم هیچوقت حس خاصی نداشتم. زمان که حس نمیاره. مکان که حس نمیاره. یه چیزای با ارزش دیگه هست که احساس دل رو روشن میکنند. نباشن یلدا و یلداها , سفر و سفرها ، دشت ها و دریاها ، گل و بوستانها و .... همه بی رنگ میشن.
شاد باشی خانم دکتر

از هیچکى،شاید از خودم
هرچه هست از قامت ناساز بى اندام ماست...
اصلا شاید مشکل من اینه که همیشه دلم از خودم میگیره!
راست میگید
زمان و مکان حس خوب نمیاره...
ادم باید حالش خوب باشه!

سـارا شنبه 30 آذر 1392 ساعت 19:59 http://limo95.blogfa.com

گندم جان چه دانشگاهی؟؟
ایــوووووول تفاهم چه جالب.. :)))

سلـآااام
یلدات مبارک راستی

سلام
دانشگاهش که مهم نیس!یه دانشگاه سراسرى
اره تفاهمش جال بود عزیز!

پرستو شنبه 30 آذر 1392 ساعت 19:01

اما من یلدا رو دوست دارم، یه بهانه ست برای دور هم بودن، مخصوصا از وقتی خوابگاهی شدم حتی بیشتر از قبل یلدا رو دوست دارم، طوری که تحت هر شرایطی که شده خودمو میرسونم خونه که شب یلدا دور هم باشیم ...

من هم ورودی بهمن بودم، یادمه تو اون پنج ماه کلا حالم خوب نبود، همه اش استرس داشتم که یعنی شهر جدید و خوابگاه چه طوری میتونه باشه؟!
نکنه تو هم به خاطر همین کلا حالت خوب نیست؟!

سلام پرستو جان
میدونى منم دلم از همین دورهمى هایى میگیره که نیست!
از تکرار فیلم هاى تکرارى یلداى هرسال!

نه نمیدونم چمه!
اتفاقا بابت شهر و دانشگاه که خوشحالم:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد