من پلنگى تنها و پر از حسرت ماه....!

روزمره هاى یک دانشجوى پزشکى.اینجا خود خودمم،حتى اگر نامم گندم نباشد!

من پلنگى تنها و پر از حسرت ماه....!

روزمره هاى یک دانشجوى پزشکى.اینجا خود خودمم،حتى اگر نامم گندم نباشد!

من...دانشگاه

سلام به همگى

دلم تنگ شده بود واسه اینجا:)خیلى کم نت دارم

درس ها ماشالله از همین الان زیاده!

اوضاع هم ارومتر شده و مامانم هم فکر کنم بهتره.

اما نگرانم...

اینجا فقط به یه نماز میرسم!

نمیدونم چرا!خوابگاه یه جوراییه!جا که کمه!محیطش هم دوست داشتنى نیست.باید یکسرى برنامه داشته باشم واسه یه حس و حال خوب...

راستى از امروز بنابر دلایلى بیشتر پست ها رمز دار میشن،اگرچه خودم دوست نداشتم اما...

فعلا دوستان

تا درودى دیگر بدرود


پى نوشت:اقا منظور من از یک نماز،یعنى یک نماز خالى.یه نماز هول هولکى یه جورایى

نظرات 6 + ارسال نظر
جوهر پنج‌شنبه 1 اسفند 1392 ساعت 22:23 http://myprinter.blogsky.com

سلام دوستم
هی چرا غیب میشید خب؟!
اگر دوست دارید، رمز رو لطفا به بنده هم بدهید...
میشه بپرسم فقط به یه نماز می رسم، یعنی چی؟! یعنی از 5 تا نماز، فقط یکی اش رو می خونید؟ (برداشت در بدترین حالت)، که البته بعید میدونم منظورتون این باشه....
فکر کنم منظورتون این بود که فقط به یک نماز جماعت می رسم...
ملتمس دعا

سلام جوهر جان
توضیح دادم در پست عزیزم
حتما اگه رمزدار بنویسم رمز رو میدم

امیر پنج‌شنبه 1 اسفند 1392 ساعت 08:55 http://ngc1980.blogfa.com

سلام. خوبی؟ یعنی اگه من نیام وبلاگت ، یه خبر نمیدی که دوباره راه اندازی شده!!! واقعا که
حالا عیب نداره. میبخشمت.
خوشحالم که اوضاع بهتره. ایشالا بازم بهتر میشه. زمان درستش میکنه. همه چی رو. نمازتم درست میشه. ان شا الله موفق و پیروز باشی.

سلام
چه خوب شد اومدید،من اینجا پست میذارم عادت دارم اول نظر شما رو بخونم:)نیاید خیلى سوت و کور میشه

راضیه سه‌شنبه 29 بهمن 1392 ساعت 23:37 http://bidel74.blogfa.com

به این جمله خیلی اعتقاد دارم که اگه بخوایم کاری رو انجام بدیم حتما راه شوپیدا میکنیم و اگه نخوایم انجام بدیم حتما بهانش رو
پس من مطمئنم راهشو پیدا میکنی عزیزم

معتکف سه‌شنبه 29 بهمن 1392 ساعت 22:36 http://koolebaar.blogfa.com/

سلام ان شاءالله موفق باشید چرا رمز دار؟
اگه لازم بود بفرستید .ممنون

سلام
چشم

راضیه سه‌شنبه 29 بهمن 1392 ساعت 12:35 http://bidel74.blogfa.com

سلام گندم
پس رمزو به ایمیل منم بفرست اگه ممکنه
برات در همه زمینه ها آرزوی موفقیت میکنم
اما راستش ازین حرفت که گفتی"اینجا فقط به یه نماز میرسم!" خیلی ناراحت شدم!

خودم هم ناراحت شدم راضیه
میدونى اینجا خیلى وقت کمه،بعد جا هم کمتره.مثلا نمازتو باید زود تموم کنى چون جا نیست...!اما خدا خودش هوامو داره
دیروز رفتم مسجد نماز،کارت تفسیر قران کلاساى دکتر غلامى پخش کردند،جاش هم اتفاقا بغل دانشگاست:)))

علی... سه‌شنبه 29 بهمن 1392 ساعت 11:26

خوشحالم که همه چیز داره خوب پیش میره (البته امیدوارم)
چرا رمزدار
رمزش به ما نمی دی؟

سلام
رمز رو بله که به شما میدیم:)
هر وقت رمز دار نوشتم میام میدم حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد