من پلنگى تنها و پر از حسرت ماه....!

روزمره هاى یک دانشجوى پزشکى.اینجا خود خودمم،حتى اگر نامم گندم نباشد!

من پلنگى تنها و پر از حسرت ماه....!

روزمره هاى یک دانشجوى پزشکى.اینجا خود خودمم،حتى اگر نامم گندم نباشد!

بوى جوى مولیان اید همى

سلام

ساعت ١١بالاخره میرم خونه،همه بچه ها الان خونه اند.کل این مدت به یک طرف این دو روز به یک طرف!هیچکى تو خوابگاه نبود،خیلى دلگیر و وحشتناک بود:(

امروز بیرون بودم سر ظهر تگرگ گرفت منم رفتم نشستم یک حلیم داغ خوردم جاتون خالى.براى خانواده هم یه چیزایى خریدم عیدى!چقدر دلم تنگشون شده!

گویا میخوان بیشتر عید رو بریم مسافرت!دوست ندارم!!من دلم خونه میخواد اما چه میشه کرد!

راستى خطاب به کسانى که نگران بودند و حالمو پرسیدن:بعد کلى مصیبت بالاخره نتایج ازمایش اومد گویا خوبه خداروشکر.


پى نوشت:یادم باشه یه پست رمز دار بنویسم میخوام در مورد یه چیزایى مشورت بخوام ازتون

نظرات 4 + ارسال نظر
پرستو یکشنبه 25 اسفند 1392 ساعت 12:28

سلام عزیزم
چطوری؟!
اولین باره که برمیگردی خونه درسته؟
چقدر اولین بازگشت به خونه حس خوبی داره !
منم از وقتی خوابگاهی شدم دیگه مسافرت و بیرون رفتن رو دوست ندارم، فقط دلم میخواد در آرامش خونه باشم، اصلا یادمه یه بار 10 روز فرجه داشتیم و من رفتم خونه، کل ده روز حتی پام رو هم از در بیرون نذاشتم!

سلام
اره دفعه اوله!عالیه خونه.:)))

فرشته شنبه 24 اسفند 1392 ساعت 22:15 http://my-life7.mihanblog.com/

سلام عزیزم
خوابگاه اونم تنها خیلی سخته...خوشحالم که داری برمیگردی خونه:)
حلیییییمممم...توی هوای بارونی
خدا را شکر که به خیر گذشت:)

سلام
ممنون عزیزم.
یه چند وقتیه پیجت باز نمیشه برام!

پزشک فارغ التحصیل جمعه 23 اسفند 1392 ساعت 23:52

سلام..
خوبین؟
بله....مسئولیت؟شما نظر دیگه ای دارین؟
به سلامتی....که خوب اومد..راستی آزمایش چی بود؟(LH , fsh , ...) بود؟

سلام
نه مسءولیت که بله!اما عذاب وجدانش بدتره!(کامنتم ناقص ثبت شده بود)
نه اونا رو که مرتب میدم.

امیر جمعه 23 اسفند 1392 ساعت 20:37 http://ngc1980.blogfa.com

سلام.
خوشحالم که خوبی و خوشحالم که خوشحالی به خاطر خونه رفتن.
راستی ، میبینی وقتی از یه شهر غریب میری خونه فقط دوست داری خونه باشی. اصلا بهترین مسافرت خونه هست

سلام
:))
اره واقعا!اصلا دیشب چراغ هاى شهرمون یه حس و حالى بهم داده بود!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد