من پلنگى تنها و پر از حسرت ماه....!

روزمره هاى یک دانشجوى پزشکى.اینجا خود خودمم،حتى اگر نامم گندم نباشد!

من پلنگى تنها و پر از حسرت ماه....!

روزمره هاى یک دانشجوى پزشکى.اینجا خود خودمم،حتى اگر نامم گندم نباشد!

مرا در خانه سروى هست کاندر سایه قدش فراغ از سرو بستانى و شمشاد چمن دارم

به اولین امتحان دانشجویى نزدیک میشویم....

بافت و جنین در یک روز!

خدا به خیر کنه!!!

سیزده به در امسال هم که فعلا در خدمت جزوه هام!

نیاز به دعا دارم!

اصلا هم حس خوبى نسبت به تشکیل دوباره کلاس ها ندارم!خوابگاه......

 عید اما خیلى خوب بود!رفتیم رامسر پیش خاله اینا!قایق کایت...جاى همه خالى!



پى نوشت:اقا چى شده!وبلاگ من تا دیروز نهایتا ١٥تا بازدید کننده داشت!امروز ٨٧تا!!!که ١٥٠بتا بازدید رو ثبت کردند!ب لااقل یکیتون بیاد بگه از کجا اومدید؟!!

نظرات 5 + ارسال نظر
راضیه دوشنبه 18 فروردین 1393 ساعت 17:03 http://bidel74.blogfa.com

سلام بر تو ای دختر درس خوان و کوشا
و سلام و دیگر هیچ :)

راضیه دوشنبه 18 فروردین 1393 ساعت 16:55 http://bidel74.blogfa.com

سلام بر تو ای دختر درس خوان و کوشا
و سلام و دیگر هیچ :)

سلام خانومى

قاصِ ـــدکــ پنج‌شنبه 14 فروردین 1393 ساعت 20:28 http://parchine-ordibehesht.blogfa.com/

گفتم که من یکیشون بودم.از بین اون همه ای که اومدن یه همچین آماری رو ثبت کردن :)

آخه شما گفتی حداقل یکیتون بیاد بگه از کجا اومدید .این بود که من اون یکی بودم که اومد گفت

خواهش میکنم.باعث افتخار بنده بود آشنایی با وبلاگ شما

اخه میدونید ؟احساس کردم باید همه از یک جاى خاصى اون روز یهو اومده باشند
ولى ممنون که روشن شدید شما:)

قاصِ ـــدکــ پنج‌شنبه 14 فروردین 1393 ساعت 16:51 http://parchine-ordibehesht.blogfa.com/

سلام گندم جان
به خاطر پی نوشتت این نظر رو گذاشتم.من یکیشون بودم که چند صفحه ای از وبلاگتونو ورق زدم و دونه دونه خوندم و چون قسمت نظرات رو هم باز کردم فکر کنم تاثیر زیادی رو آمار داشتم
از وبلاگ پشت پرچین اردی بهشت اومدم
یکی از نویسنده هاش هستم.یکی از دو نویسنده ی این وبلاگ :)
موفق باشی در امتحاناتت گندم خانوم :)

سلام
افتخار دادید:))
نه ٩١نفر بازدید داشتن!تعداد بازدید ها خیلى بیشتر بود!

احسان ن چهارشنبه 13 فروردین 1393 ساعت 17:03

سال نو مبارک

قدر دوران دانش جویی رو بدون، همین.

امیدوارم 20 نشدی 19ونیم بشی. ایشالا

سلام
بهارتان سبز
بله،اینم میشه مثل دبیرستان که الان حسرتشو میخورم...

ما به نه هم راضى ایم!البته از ده:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد