من پلنگى تنها و پر از حسرت ماه....!

روزمره هاى یک دانشجوى پزشکى.اینجا خود خودمم،حتى اگر نامم گندم نباشد!

من پلنگى تنها و پر از حسرت ماه....!

روزمره هاى یک دانشجوى پزشکى.اینجا خود خودمم،حتى اگر نامم گندم نباشد!

راحت نیست

خسته شدم!

چرا جوش زدى؟!

چرا چاق شدى؟

چرا انقدر ورزش میکنى!هیچى هم که نمیخورى چرا چاق میشى!!!!

چرا موهات میریزه!

چرا موهاى صورتت زیاده!

چرا افسردگى داره!چرا ناراحتى

ترو خدا بسه...

من همه اینا رو میدونم 

منPCOدارم و کارى هم نمیتونم بکنم!مسلما الکى نیست که انقدر دکتر میرم!

ولى تروخدا ازم نپرسید!به روم نیارید!خسته شدم

من تمام عوارضى که یک دختر رو میتونه عصبى کنه دارم ازم چه انتظارى دارید!

راحته فکر کنى هیچ وقت مادر نمیشى؟!!!

نیست!به خدا نیست

ولى هیچکى نمیفهمه!!

-----------------------

پى نوشت:از خودم خجالت میکشم!کى به من اجازه داده واسه هر چیزى عصبانى شم!!!دنیا همش چقدر مى ارزه مگه!حتما صلاحى توش بوده....

خدایا ببخشید


نظرات 4 + ارسال نظر
جوهر شنبه 27 اردیبهشت 1393 ساعت 00:44 http://myprinter.blogsky.com

سلام گندم جان
حرص نخور... از قدیم گفتند در دروازه را می توان بست اما در دهن مردم را نه...
شاید حق با پرستو باشد...
گندم جان
اگر بنده هم یک چیزی بگویم ناراحت نمی شوی؟ تا حالا دنبال درمان های سنتی هم رفته ای؟! نه هر کسی که ادعا می کند... الان دانشگاه تهران، یک دانشکده طب سنتی دارد...

سلام دوست خوبم
بله،سراغ طب سنتى هم رفتم.جواب نداد البته اونو کامل نکردم چون تو یه مرحله اى میگفت باید کل داروهاى شیمیاییتو قطع کنى که راستش من جرات نکردم!
دکترم گفت اگه از جواب نگرفتى برو سراغ طب سنتى کلا!
حالا منتظرم ببینم این جواب میده!!یا نه؟

razie پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 16:32 http://bidel74.blogfa.com

آره ،آدم عصبانی میشه
میدونی بدیش اینه که خوب یه نفر همش بهت نمیگه اینا رو
آدمای مختلف همش بهت میگن و تو یهویی با یه نفر یه برخورد بدی میکنی و اون بیچاره فقط یه بار گفته!
و در مورد پی نوشت!
آدم هم به خوددش حق میده ،هم حق نمیده
هم باید با خودش مهربون باشه،هم با بقیه!
هم از بقیه انتظار داره درکش کنند،هم وظیفه خودش میدونه که بقیه رو درک کنه!
نگران نباش گندم
منم با پزشک موافقم ،اگه بشه بیخیال شد خیلی بهتر میشه همه چیز

سلام
نه من معمولا با کسى برخورد نمیکنم!
رو مود باشم ناراحت هم نمیشم!
بیخیال که....چه عرض کنم!

پرستو چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 12:57 http://swallow-90.blogfa.com/

برای همه ی اینها حق داری که عصبانی و ناراحت باشی، اما به این فکر کن که بقیه هم شاید از سر دوستی و یا دلسوزی ازت سوال میپرسند.
لایک به پی نوشتت. از این همه منطقی بودنت خوشم میاد

ممنون عزیزم

پزشک فارغ التحصیل دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 ساعت 18:36

سلام...
خواستم اول تولدتون رو تبریک بگم....
دوم هم مگه قرار نشد دیگه از این pco حرفی نزنی؟
فکر کنم اگه بیخیالش بشی اونم ولت میکنه...
یادمه هوا که رو به گرمی میرفت درماتیت سبوره پدرم رو درمیاورد ولی از اون روزی که بیخیالش شدم خیلی راحتترم....
التماس دعا.

سلام
ممنون:)
کاملا حق با شماست
شما هم تو این روزاى عزیز ما رو از دعاتون بى نصیب نذارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد